Bal...

Varför tycker helt plötsligt folk att det är tråkigt med bal? Själv tycker jag att det är roligt och något annorlunda. Sen tycker jag att det är lite tråkigt den "traditionella" balen ändras. Det är inte längre viktigt med en vacker lång klänning eller att man har en kavaljer. Utan att de flesta i stället har en "cocktailklänning" och tycker inte alls det är något viktigt med att ha en kavaljer som bjuder med en på balen. Det är ju lite av hela grejen med en bal, den ska vara klassisk och gammeldags. Men ja, man kan ju inte göra annat än att acceptera det.


Har hittat balklänningen jag vill ha! jag håller i med att ha en långklänning i alla fall :P Hoppas bara att den finns kvar..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tycker faktiskt desama ! Skönt Carro :) och klänningen är skit snygg!

2011-04-11 @ 00:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0