Komplicerat.

Konfliker, jag är inte rädd för att ta en konflikt och det går helt utmärkt att diskutera med mig. Det jag inte klarar av är att diskutera med folk som inte kan acceptera att man har olika åkiskter. Desdtuom behöver folk förstå att det inte behöver finnas ett rätt eller fel på allting. Ett annat problem är när det sker missförstånd eller liknande.. Så ska folk tvunget hålla på att tjata om det i flera dagar efter, kanske till och med flera veckor. Asså ärligt talat, vad är problemet med att förstå att inget som sägs kan förändra det som redan har hänt? Skit samma om vem det var som gjorde fel eller rätt, det spelar ingen roll! Det är inte så hemskt att göra fel att man alltud måste hitta den som gjorde "fel" eller vad man ska säga. Alla gör fel och missförstår ibland. Gjort är gjort, släpp det! Jag blir så arg på sådant. Så ska dom säga att "ja men du sa såhär och såhär...." och ska bli arg på mig om det är jag som har missförstått. Asså diskutera jätte gärna med mig, men inte om sådant som är helt ovisentligt. Om något problem som ändå inte går att lösa för det redan har hänt. Jag tar gärna på mig att det är jag som har gjort "fel", men försök inte dra upp det ännu mer och gör mig arg istället. Det är väl bara jävligt onödigt. När jag säger att ja det är jag som har gjort fel så släpp det för fan efter! Det är ju förbannat vad folk är dryga..






För övrigt så har det varit en jätte härligt helg! :) Varmt och skönt ute! Gått promenad med hundarna, grillat, spelat kubb, och spelat bingo. Och vi får ju för all del inte glömma - tittat på Big brother :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0