Påsk och förvirrad.

Då har det varit påsklov en vecka, så jävla härligt! :D Har varit uppe i Dalarna hos mamma och mina systrar. Har haft så kul, träffat mina underbara vänner! Åkte hem i lördags, Sarah och Ninni följde med :) Helveete vad kung vi är ;)


                                 
                                        Somewhere in between black and white .


Jävligt jobbigt att dras åt två olika håll.. Blir så förvirrad, vet inte om jag tänker på allt eller om jag tänker på inget, för jag kommer aldrig fram till något vettigt. Önskar att jag bara kunde fly från allt och att någon raderade alla mina minnen så att alla bekymmer bara försvann. Hur jag än vrider och vänder på allt så är det alltid någonting som måste gå åt helvete. Och då menar jag inte att något kommer bli lite sämre utan någonting kommer bli helt förstört. Om en dörr stängs öppnas en annan..? Ja, men jag vill ju gärna veta vilken dörr som öppnas, och om det verkligen är den som är det bästa alternativet. Dessutom, den dörren som stängs brukar oftast låsas också, så det finns ju ingen återvändo. Man kan inte gå tillbaka till det som var om man har lämnat det, det kommer alltid att vara annorlunda, eller försvinna i mörkret. Jag vill inte leva i en bubbla och aldrig titta ut. Men vad som finns utanför längtar jag till, jag hoppas att jag någon gång kommer våga att kliva ur. Eller, jag vet att jag kommer att göra det, men när? Antingen blir det för tidigt eller så kommer det redan att vara för sent. Och när det är för sent, vem orkar då för två?


Kommentarer
Postat av: josefine

<3333 vi är bäst!!!

2011-05-03 @ 15:01:20
URL: http://http://joosefines.blogspot.com
Postat av: e-k

Hej vännen. mmmm du låter förvirrad. Det tråkiga är att det är så livet är, fullt av vägskäl och där står man och vet inte vilken väg som är den rätta. Men en sak ska du veta, om du har tro, tillit och tålamod, tar en stund varje dag och bara sitter ensam och ingenting gör så blir det som det ska när det ska.

Låter säkert flummigt men jag har lärt mig.



Grattis på födelsedagen



Kramar om

2011-05-05 @ 15:53:05
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0