Frustrerande som tusan..

Seriöst.. varför kan det inte bara vara lätt att åka ifrån Sverige? Vill bort, blir bara arg när det ska bli grått, kallt och jävligt.. Men om jag nu tvunget ska vara kvar så kunde det ju vara lite lättare att vara här också.
Kan inte bo i ett hus där jag måste ta en massa mediciner för att slippa dö av allergi så länge till. Kommer inte kunna bo någon annan stans förrän jag får jobb, minimal chans att få ett jobb när jag inte har körkort. Och körkort kommer jag inte kunna ta förrän jag har ett jobb för de tvunget ska envisas med att det ska vara så satans dyrt! Kan heller inte flytta hem (eller var som nu är mitt hem?) än heller för då kommer det bara bli helt fel, katastrof i min hjärna och i mitt hjärta.. Vad är problemet med det? Bara undrar, och blir jävligt förbannad för den delen också.
Om jag nu inte ska tänka på detta så mår jag ju bra.. livet är bra, perfekt.. fast ändå inte gentligen eftersom att jag måste ju tydligen tänka på detta, annars kommer jag bli fattig och djuren kommer att döda mig.

Eller? Fattar ingenting...

Kommentarer
Postat av: Gent

Tänk positivt. Det hjälper, jag lovar. Utgå ifrån att allt ordnar sig, för det gör det.

2011-08-15 @ 19:09:59
URL: http://www.genthlarsson.com
Postat av: louise

ta en sak i taget så ska du se att de går bra, men förstår dina tankar om allt som snurrar i ditt huvud. Du behöver inte ha svar på alla frågor och funderingar just nu, fast de kan ju vara bra att veta vad man vill annars är de så svårt att göra nått åt "skiten" (tycker jag).. och du vet att du alltid är välkommen hem till oss, har en soffa här hemma, eller så kan du ju sova med mig och michael också ;p :)



<3

2011-08-17 @ 18:59:32
Postat av: Carro

Jo jag vet att man måste göra så.. får väl tänka att allt blir bra till slut. Men det är fan krångligt, svårt att låta bli att tänka på det :P Haha ja, tack :D helst mellan er ;) <3

2011-08-18 @ 17:50:17
URL: http://carolineawesome.blogg.se/
Postat av: e-k

Lika viktigt som det är att tänka positivt, att ha tro, tillit och tålamod (men givetvis först öppna upp för möjligheter) är det att tillåta sig att vara i sin känsla, acceptera den, den når en botten och sen kan det bara kännas bättre.



Kramen

2011-08-21 @ 09:31:45
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0