Live your dream.

"Jag kan inte göra detta för det är min dröm, gör jag detta så har jag ingen dröm kvar".

Vad är det med människor som tänker på detta sätt? Om du har drömmar så visar det bara på att ditt liv som du lever nu är inte det liv du vill leva egentligen. Om du lever i din dröm, okej, det är inte din dröm länge, men du lever det livet som du vill, innerst inne, det som gör dig till den du egentligen är. Det är allt du någonsin önskat, och det betyder att du faktiskt inte behöver någon dröm. Ditt liv är fantastiskt och du älskar livet. Det hade varit oerhört underbart att få leva det livet.
Har du fortfarande drömmar så visar det att ditt liv inte är så bra som du tror att det är, det är inte det livet du vill leva. Jag säger inte att livet är kasst om du inte lever din dröm, du kan ha ett bra liv ändå.
Sen finns det dom som alltid vill ha mer, som aldrig blir mätta på det dom har. De som aldrig kommer att känna att de lyckats med allt de vill i livet. De som kan bli lyckliga för enstaka saker de uppnår eller får uppleva, men kommer aldrig att få vara helt lugna och mätta i själen.
Människor som jag.



Search for it...
..just beyond the horizon. Wonder if I'll ever get there..
..just beyond the horizon.
Wonder if I'll ever get there..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0