Sportlov & undran över personlighetens existens

Måste säga att det är jävligt skönt med lov, synd att en vecka går så satans snabbt bara =/ Jag undrar vad man ska ta sig till sen när man börjar jobba utan alla dessa lov. Bara 4 veckors semester - inte okej... men jag ska väl inte klaga, är glad att jag slutar skolan snart. Mamma och syster kommer på lördag :) ska bli så kul, synd att jag går i skolan då, men vi får använda den tiden vi får mycket väl. <3


Jag önskar att jag visste vad jag skulle göra med mitt liv,
jag önskar att jag visste vem jag var.

Jag vet vad jag drömmer om,
först när jag lever efter alla mina drömmar kommer jag att vara mig själv,
först då kommer jag att veta vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0